7 gru 2013

Każdy pluszak to historia...

        Dziś czytałam w sklepie Ikea we Wrocławiu bajkę, którą napisałam dla wspólnej akcji marki Ikea i Unicefu. Dla mnie to była wspaniała przygoda - nadanie pluszowym postaciom imion i cech charakteru oraz wymyślenie historii, którą miały przeżyć w mojej opowieści. Nie udałoby mi się to, gdyby nie inspiracja jaką jak zwykle jest życie. Moi bohaterowie, którym jest rodzeństwo trzech małych kózek, noszą imiona najważniejszych dla mnie na świecie dzieci - Maćka, Olusi, Wandy i Amy (w bajce nazywanej Emilką). Poza moją bajką "Czy to dobrze, czy niedobrze", audiobook zawiera wspaniałe bajki m.in. Pań: Magdy Kumorek, Jolanty Kwaśniewskiej, Małgorzaty Foremniak i Renaty Przemyk oraz zespołu Myslovitz, a także Panów: Marcina Wyrostka, Krzysztofa Respondka czy Roberta Korzeniowskiego i innych. Polecam Wam gorąco wybrać się do sklepu Ikea i kupić maskotkę, która trafi do jakiegoś dziecka, aby dodać mu otuchy w karetce pogotowia bądź placówce medycznej. Dzieci są najfajniejszymi ludźmi na świecie! Dbajmy o nie!

Ciocia Ala :)

Fot. A. Bulacik.










  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz